Regulamin Sklepu Internetowego

Fitovalor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olkuszu

§1
[Postanowienia ogólne]

  1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem: fitovalor.pl/produkty prowadzony jest przez Fitovalor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olkuszu, ul. Marcina Bylicy 2, 32-300 Olkusz wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000413519, REGON: 122521836, NIP: 9452167683, kapitał zakładowy: 20 000,00 zł.
  2. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do Konsumentów oraz Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego i określa zasady oraz tryb zawierania Umów Sprzedaży na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  3. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie Kupujących do składania ofert zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Środki ochrony roślin mogą być nabywane jedynie przez osoby pełnoletnie.
  5. Ze Sprzedawcą można skontaktować się w następujący sposób:
  6. za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wysłanie zapytania na adres e-mail: office@fitovalor.pl,
  7. pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Marcina Bylicy 2, 32-300 Olkusz.
  8. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część Umowy Sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

 

§2
[Definicje]

     Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce;
  2. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
  3. Konto – to oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem i przypisany Kupującemu zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Kupującego, między innymi jego imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, adres dostawy oraz informacje o Zamówieniach złożonych przez niego za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  4. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, która na zasadach wskazanych w Regulaminie zamawia Produkt u Sprzedawcy;
  5. Konsument – osoba fizyczną zawierająca Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Za Konsumenta uważa się również osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, jeśli z treści Umowy Sprzedaży wynika, że Umowa ta nie ma dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.
  6. Polityka Prywatności – dostępny na stronie internetowej Sprzedawcy pod adresem: https://fitovalor.pl/ i udostępniany Kupującym podczas dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych Kupujących przez Fitovalor;
  7. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym Sprzedawcy rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą;
  8. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą zakupów u Sprzedawcy w sprawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  9. Regulamin – niniejszy Regulamin;
  10. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
  11. Sklep Internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem: office@fitovalor.pl;
  12. Sprzedawca – Fitovalor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olkuszu, ul. Bylicy 2, 32- 300 Olkusz, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000413519, kapitał zakładowy: 20 000,00 zł, REGON: 122521836, NIP: 9452167683;
  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupującym za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
  14. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą formularza zamówienia w Sklepie Internetowym lub w inny wskazany w Regulaminie sposób zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

§3
[Założenie Konta w Sklepie Internetowym. Zarządzanie Kontem.]

  1. W celu dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy niezbędne jest posiadanie przez Kupującego komputera, laptopa lub innego urządzenia mobilnego z aktualnym systemem Windows (komputer) Android lub iOS (urządzenia mobilne) i dostępem do Internetu.
  2. Zamówienia w Sklepie Internetowym mogą składać zarówno Kupujący posiadający Konto w Sklepie Internetowym Sprzedawcy jak i Kupujący nieposiadający takiego Konta. Posiadanie Konta umożliwia Kupującym m.in. przeglądanie historii zamówień, informacji o posiadanych przez Kupujących rabatach na zakup Produktów oraz szybsze dokonywanie zakupów.
  3. W celu założenia Konta w Sklepie Internetowym konieczne jest złożenie zamówienia.
  4. Podanie przez Kupujących wskazanych w ust. 3 danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia Konta.
  5. Kupujący nie może posiadać więcej niż jednego Konta przypisanego do jednego numeru e-mail.
  6. Kupujący dokonując rejestracji Konta powinien podać dane prawdziwe, dokładne, kompletne i niewprowadzające w błąd. Sprzedawca nie weryfikuje poprawności podanych przez Kupującego danych. Kupujący ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawdziwość i poprawność danych podanych podczas rejestracji.
  7. Korzystając z Konta Kupujący zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W szczególności Kupujący zobowiązany jest do:
    1. nieudostępniania Konta osobom trzecim;
    2. nieujawniania danych służących do logowania do Konta osobom trzecim;
    3. przechowywania danych służących do logowania do Konta w taki sposób, by osoby trzecie nie miały do nich dostępu;
    4. niezwłocznego poinformowania Sprzedawcy o każdym przypadku naruszenia zasad bezpieczeństwa, w tym o nieautoryzowanym wykorzystaniu Konta Kupującego przez osobę trzecią.
  8. Kupujący odpowiada za wszelkie szkody powstałe skutek ujawnienia danych służących do logowania osobom trzecim.
  9. Po dokonaniu rejestracji Kupujący w każdym czasie może dokonywać zmian w konfiguracji swojego Konta, w tym:
    1. dokonać zmiany hasła do Konta;
    2. dokonać zmiany danych, w tym imienia i nazwiska, adresu zamieszkania i numeru telefonu.
  10. Aby zalogować się do Konta konieczne jest dokonanie przez Klienta następujących czynności:
    1. podanie adresu e-mail będącego loginem do Konta;
    2. podanie hasła do Konta.
  11. Aby dokonać zmiany hasła do Konta konieczne jest dokonanie przez Kupującego następujących czynności:
    1. podanie adresu e-mail wskazanego przez Kupującego przy zakładaniu Konta;
    2. wpisanie otrzymanego przez Klienta na adres e-mail kodu;
    3. wskazanie nowego hasła do Konta.
  12. Klient ma w każdym momencie możliwość zamknięcia Konta w Sklepie Internetowym. Zamknięcie Konta możliwe jest poprzez:
    1. kliknięcie przycisku „Usuń Konto” w rubryce „Ustawienia Konta”,
    2. wysłanie wiadomości e-mail na adres: office@fitovalor.pl z prośbą o usunięcie Konta.

 

§4
[Składanie Zamówień]

  1. Kupujący może składać Zamówienia Produktów u Sprzedawcy w następujący sposób:
    1. poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu,
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@fitovalor.pl,
  2. W przypadku, o którym mowa w § 4 ust. 1a Regulaminu złożenie Zamówienia następuje poprzez dodanie przez Kupującego wybranych Produktów do koszyka oraz wypełnienie przez Kupującego udostępnionego mu formularza zamówienia. W formularzu zamówienia Kupujący wskazuje w szczególności następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy, adres poczty elektronicznej, numer telefonu.
  3. Warunkiem złożenia przez Kupującego Zamówienia jest uprzednia akceptacja przez Kupującego Regulaminu i Polityki Prywatności oraz zapłata całości ceny sprzedaży za zamówione Produkty, chyba że Kupujący jako metodę płatności wybrał opcję „płatność przy odbiorze”.
  4. Po złożeniu Zamówienia przez Kupującego Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjmuje je do realizacji. Przyjęcie Zamówienia i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie Kupującemu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Kupującego wskazany w Zamówieniu wiadomości o otrzymaniu Zamówienia i przyjęciu Zamówienia do realizacji.
  5. Złożenie przez Kupującego Zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem przez Kupującego oświadczenia woli o zamiarze zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  6. Złożenie przez Kupującego Zamówienia u Sprzedawcy i odbiór przez niego Produktów równoznaczne jest z udzieleniem przez Kupującego zapewnienia, że posiada on magazyn i/lub miejsce do składowania Produktów spełniające wymagania Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy stosowaniu i  magazynowaniu środków ochrony roślin oraz nawozów mineralnych i  organiczno-mineralnych.
  7. Umieszczenie informacji o Produkcie na stronie Sklepu Internetowego nie gwarantuje jego dostępności w magazynie ani możliwości natychmiastowej realizacji Zamówienia. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje z chwilą przesłania Kupującemu przez Sprzedawcę odrębnego potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji.
  8. W przypadku braku dostępności Produktu Sprzedawca poinformuje Kupującego o braku możliwości realizacji Zamówienia. W takim przypadku Sprzedawca poinformuje Kupującego możliwości zmiany Produktu na inny dostępny Produkt, możliwości rezygnacji z Zamówienia lub możliwości otrzymania Produktu w innym – dłuższym niż standardowy – terminie.

 

§5
[Płatność]

  1. Wskazane w Sklepie Internetowym ceny Produktów podane są w złotych (PLN) i uwzględniają należny podatek od towarów i usług (podatek VAT) według aktualnie obowiązującej stawki.
  2. Kupujący poza kosztami zakupu Produktów ponosi również koszty dostawy Produktów do wskazanego w Zamówieniu miejsca dostawy.
  3. W celu opłacenia Zamówienia Kupujący może skorzystać w szczególności z następujących form płatności:
    1. przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    2. płatność za pomocą karty płatniczej lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system szybkich płatności;
  4. W przypadku płatności o którym mowa w ust. 3a i 3b, warunkiem wysłania przez Sprzedawcę Zamówienia Kupującemu jest opłacenie przez Kupującego w całości Zamówienia wraz z kosztami dostawy Produktów do wskazanego przez Kupującego w Zamówieniu miejsca dostawy.
  5. Faktura za nabyte przez Kupującego Produkty wystawiana jest wyłącznie na żądanie Kupującego złożone w momencie składania Zamówienia. Kupujący, który chce otrzymać fakturą zobowiązany jest do podania Sprzedawcy kompletnych i prawidłowych danych wymaganych do jej wystawienia. W przypadku wyrażenia przez Kupującego zgody, faktura zostanie wysłana na adres e-mail Kupującego. W przeciwnym wypadku faktura w formie papierowej zostanie wysłana na adres wskazany przez Kupującego.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji wskazanych przez Kupującego danych do wystawienia faktury i odmowy jej wystawienia w przypadku sprzeczności z przepisami prawa.

 

§6
[Dostawa. Realizacja Zamówienia]

  1. Czas realizacji Zamówienia wynosi do 7 Dni Roboczych. Powyższy termin liczony jest od dnia wysłania Produktów przez Sprzedawcę na adres dostawy wskazany przez Kupującego w Zamówieniu. Sprzedawca wysyła Kupującemu Zamówienie niezwłocznie po jego skompletowaniu i – w przypadku metody płatności, o której mowa w § 4 ust. 3a i 3b – potwierdzeniu opłacenia przez Kupującego w całości Zamówienia wraz z kosztami dostawy.
  2. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia w dostawie wynikające z przyczyn niezależnych od niego.
  3. Zmiana przez Kupującego miejsca dostawy Produktów z adresu dostawy wskazanego w Zamówieniu na inny adres, możliwa jest jedynie za wyraźną zgodą Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca na bieżąco drogą elektroniczną, tj. na wskazany przez Kupującego adres e-mail, informuje Kupującego o aktualnym statusie zamówienia.
  5. Sprzedawca dostarcza Kupującym Produkty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa Produktów poza obszar terytorium Rzeczypospolitej Polskiej możliwa jest jedynie po uzgodnieniu ze Sprzedawcą. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest przed złożeniem Zamówienia do skontaktowania się ze Sprzedawcą na adres e-mail: […].
  6. W Sklepie dostępne są następujące metody dostawy:
    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    2. do paczkomatów InPost.

 

§7
[Reklamacja]

  1. Sprzedawca na zasadach wskazanych w rozdziale 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży wobec Kupującego będącego Konsumentem.
  2. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Produktu wobec Kupującego niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
  3. W przypadku niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, Kupujący ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia Sprzedawcy o zauważonej wadzie Produktu. Zgłoszenia wad Produktu należy dokonać w formie pisemnej poprzez wysłanie reklamacji w formie pisemnej listem poleconym na adres siedziby Sprzedawcy: Fitovalor sp. z o.o., ul. Marcina Bylicy 2, 32-300 Olkusz lub drogą elektroniczną na następujący adres poczty elektronicznej: office@fitovalor.pl. Kupujący obowiązany jest wskazać w reklamacji następujące informacje:
    1. numer Zamówienia, którego dotyczy reklamacja;
    2. ilość reklamowanego Produktu;
    3. przyczynę reklamacji.
      Kupujący może ponadto dołączyć do pisma reklamacyjnego odpowiednią   dokumentację fotograficzną lub inne niezbędne dowody.
  1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Kupujący może żądać jego wymiany.
  2. Za wadę fizyczną Produktu uznaje się niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży, w szczególności niezgodność z Umową Sprzedaży opisu, rodzaju, ilości, jakości, kompletności i funkcjonalności Produktu.
  3. Za wadę Produktu nie uznaje się wady, która powstała wskutek wadliwego przechowywania Produktu przez Kupującego lub korzystania z Produktu przez Kupującego w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, w szczególności niezgodnie z informacjami zawartymi na etykiecie Produktu oraz w instrukcji przechowywania i stosowania nawozu.
  4. Ewentualne różnice pomiędzy wyglądem produktu przedstawionym na stronie Sklepu Internetowego a jego rzeczywistym wyglądem, wynikające z ustawień ekranu urządzenia Kupującego (np. koloru, proporcji), nie stanowią podstawy do złożenia reklamacji ani zwrotu Produktu.
  5. Kupujący odpowiedzialny jest za odpowiednie zabezpieczenie reklamowanego Produktu w czasie trwania postępowania reklamacyjnego.
  6. Kupujący nie może zwrócić Sprzedawcy wadliwego Produktu bez wcześniejszej akceptacji Sprzedającego dokonanej drogą elektroniczną.
  7. Jeżeli do podjęcia decyzji o uznaniu reklamacji niezbędne jest wykonanie dodatkowych badań, wówczas w obecności przedstawiciela Kupującego zostaje pobrana próbka Produktu, która zostaje poddana badaniom laboratoryjnym.
  8. Decyzja o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji zakwestionowanego Produktu przez Sprzedającego zapada na podstawie zebranego materiału dowodowego. Decyzja Sprzedającego odnośnie rozpatrzenia reklamacji zostanie przekazana Kupującemu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Powyższa decyzja zostanie przekazana Kupującemu w taki sam sposób, w jaki Kupujący złożył reklamację Sprzedawcy, tj. poprzez jej wysłanie w formie pisemnej listem poleconym na adres korespondencyjny Sprzedającego lub poprzez jej wysłanie drogą elektroniczną na adres elektroniczny Kupującego, z którego została wysłana reklamacja.
  9. W przypadku uznania przez Sprzedającego roszczeń reklamacyjnych zgłoszonych przez Kupującego, Sprzedający dokona wymiany wadliwego Produktu na nowy.
  10. Sprzedający zastrzega sobie prawo do nieuznania reklamacji w przypadku nieprzestrzegania przez Kupującego zasad postępowania reklamacyjnego określonych w Regulaminie.

§8
[Prawo odstąpienia od Umowy]

  1. Kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, z zastrzeżeniem § 8 ust. 2 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, na zasadach wskazanych poniżej.
  2. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do Umowy Sprzedaży:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  3. Do Kupujących niebędących Konsumentami nie mają zastosowania postanowienia § 8 ust. 1 – 12 niniejszego Regulaminu dotyczące prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  4. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dnia odebrania przez Kupującego Produktu.
  5. Dla odstąpienia od Umowy Sprzedaży niezbędne jest złożenie przez Kupującego stosownego oświadczenia w terminie 14 dnia od dnia odebrania Produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
  6. W przypadku odstąpienia przez Kupującego od Umowy Sprzedaży umowę uważa się za niezawartą.
  7. W razie odstąpienia od umowy Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
  8. Kupujący jest zobowiązany do odesłania Produktu na następujący adres Sprzedawcy: Fitovalor sp. z o.o., ul. Marcina Bylic 2, 32-300 Olkusz.
  9. Zwrotu płatności za Produkt, w tym kosztów dostarczenia Produktu, Sprzedawca dokonuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego Produktu lub dostarczenia przez Kupującego dowodu odesłania Produktu.
  10. W przypadku gdy Kupujący wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  11. Zwrot płatności za Produkt następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący zakupując Produkt.
  12. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

 

§9
[Dane osobowe]

  1. Kupujący, składając zamówienie, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu) oraz ich umieszczenie w bazie danych zarządzanej przez Sprzedawcę.
  2. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w następujących celach:
    1. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Kupującym treści gromadzonych w Sklepie Internetowym, wykonywania Umów Sprzedaży zawartych pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym lub podjęcia działań poprzedzających zawarcie umowy dokonywanych na żądanie Kupującego – wówczas podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    2. w celu realizacji przez Sprzedawcę prawnie usprawiedliwionych interesów własnych polegających na prowadzeniu działań analitycznych, statystycznych oraz prac rozwojowych polegających na prowadzeniu analiz aktywności Kupujących w Sklepie Internetowym oraz w celu doskonalenia stosowanych w Sklepie Internetowym funkcjonalności – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Sprzedawcę (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    3. w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy polegający na ochronie jego praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych osobowych przez Kupującego oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzane jest dobrowolne. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest jednak niezbędne dla realizacji przez Sprzedawcę Umowy Sprzedaży zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym oraz do założenia Konta w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  4. Kupującemu przysługuje prawo dostępu do treści danych osobowych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kupujący, który wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych, ma prawo do wycofania tej zgody w każdym momencie. Nie wpływa to jednak na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed wycofaniem zgody.
  5. Kupującemu przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych, które odbywa się w oparciu o prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy.
  6. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę znajdują się w Polityce Prywatności.

§10
[Postanowienia końcowe]

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. oraz ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
  2. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy Sprzedaży strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 28 lutego 2025 r.
0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyPowrót do sklepu